Workshops

Op deze pagina vindt je alle data van de workshops die we aanbieden. Wil je graag als groep een privéworkshop volgen of heb je suggesties? Stuur ons dan een mailtje naar onderstaand adres.

Schrijf je dan in door een mailtje met: je naam, telefoonnummer, de naam van de workshop en de datum van de workshop te sturen naar: makeabitetakeabite@gmail.com

Zondag 3 februari: High Tea van 14.00 tot 17.00. (nog 8 plaatsen beschikbaar)

Klaar met de winterse kou? It’s all about tea! Zondagmiddag 3 februari organiseren we weer een workshop High Tea in onze warme, knusse keuken. Ga gezellig samen met ons aan de slag met het maken van je eigen zoete en hartige high tea hapjes. Om er vervolgens heerlijk van te kunnen genieten onder het genot van onze eigen thee (of uiteraard een ander smaakje).

De workshop vindt plaats op zondagmiddag 3 februari van 14.00 – 17.00uur, bij ons in de keuken aan de Nieuwstadweg 37.

De High Tea workshop kost €20,- per persoon. Kom je samen of met meer? Super gezellig! Dan kan je gebruik maken van onze actie: Schrijf je in met twee personen en betaal maar €35,- voor jullie samen in plaats van de €20,- per persoon!

Er zijn nog plekken beschikbar, dus schrijf je snel in!

Thee zakje in theewater dippen Assorti aan high tea hapjes zoals mini donuts, sandwiches, koekjes en gevulde eieren Wafeltjes met jam en slagroom