Cre-ate

Hallo Allemaal,

Wij zijn Ilse en Laura, de oprichters van Cre-ate. Zo’n 12 jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen op de middelbare school. Hier waren we altijd druk met het organiseren van activiteiten en evenementen namens de activiteitencommissie.  Het organiseren van activiteiten zat er dus al vroeg in bij ons. Terwijl we allebei een hele andere achtergrond hebben, CMD en PABO, hebben wij enige tijd geleden onze gezamenlijke passie ontdekt. Namelijk: eten en alles wat er mee te maken heeft. Allebei vinden we het heerlijk om uren in de keuken te staan en nieuwe recepten te bedenken of uit te proberen. Onder het genot van een wijntje en natuurlijk lekker eten kwam afgelopen zomer het idee samen een bedrijf te beginnen.

Wij willen namelijk aan iedereen laten zien dat het helemaal niet moeilijk of ingewikkeld hoeft te zijn om een lekkere maaltijd te verzorgen, voor een groep te koken of iets nieuws te proberen. Samen met onze gasten gaan wij op een culinair avontuur, waar makkelijke maaltijden en gezelligheid centraal staan.