Bijna zo ver!

Na een heerlijke zomervakantie te hebben gehad, zijn de dames van Cre-ate weer terug van weggeweest. De voorbereidingen voor de opening en de eerste workshops zijn in volle gang. We zijn er bijna helemaal klaar voor. Nog een paar puntjes op de i en dan is het zo ver.

Na een ontzettend leuke dag gehad te hebben op de dag van Lindenholt, waren we zo ontzettend enthousiast dat we hard aan de slag zijn gegaan met het omtoveren van de keuken bij Stichting Gildegein. Daar mogen wij onze gezellige workshops gaan geven en aan de slag met The Cre-ate Club. Alles heeft een frisse lik verf over zich heen gekregen, we hebben super toffe stoelen gekocht zodat onze gasten lekker kunnen zitten en alle kasten zijn ingeruimd met ons mooie servies en keukengerei.

In september gaat onze opening plaats vinden, maar daar moet nog wel het een en ander voor gebeuren. We zijn namelijk nog opzoek naar een oven en tweepits kookplaatjes, zodat we ook daadwerkelijk kunnen koken! Mochten jullie tips of suggesties hebben, mail ons dan. makeabitetakeabite@gmail.com