De dag van Lindenholt.

Hallo Allemaal,

We zijn een tijdje “Off the radar” geweest, maar daar hebben we goede redenen voor. We hebben ondertussen een locatie waar we voor onze workshops terecht kunnen. We gaan namelijk samenwerken met Stichting Gildegein. Samen gaan we voor nóg meer gezelligheid en duiken we de keuken in. We zijn had bezig met het opknappen van de ruimte, zodat we aan het eind van de zomer eindelijk met onze workshops kunnen beginnen.

Een andere rede dat we online wat minder actief zijn geweest, is omdat we voorbereidingen aan het treffen waren voor De dag van Lindenholt. En morgen is het eindelijk zo ver! Bij ons aan de kraam kun je heerlijke dips komen proeven, je handen scrubben en onze nieuwe theesmaken (foto) en natuurlijke scrubs kopen. Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in! We zouden het leuk vinden als jullie een kijkje komen nemen. Je kunt ons vinden in Park Leuvensbroek van 12.00 tot 17.00.

Wie weet, tot dan!