Wat een dag!

Afgelopen zondag was het zo ver. Het eerste evenement als Cre-ate. En wat hebben we een ontzettend leuke dag gehad! Weken lang zijn we in de weer geweest met alle voorbereidingen om er voor te zorgen dat we ons zo goed en leuk mogelijk konden presenteren aan iedereen, en al zeggen we het zelf, dat is aardig gelukt denken wij!

Maar voordat we zondag konden gaan genieten van de dag, moest er veel gebeuren. De site moest al redelijk gevuld zijn, de facebookpagina moest af, visitekaartjes en flyers moeste gemaakt en besteld worden, de scrubs moesten uitgeprobeerd en gemaakt worden, al het materiaal verzamelen… Zoals je leest moest er heel veel gebeuren en dan is het bovengenoemde nog niet eens alles. Maar we hebben dit alles met veel plezier gedaan.

Toen was de dag eindelijk daar. Samen met onze hulptroepen (Bedankt meiden!) zijn we zondagochtend richting Wijchen gegaan om alles kaar te zetten en op te bouwen. Binnen nog geen uur hadden we alles klaar, de kraam was leuk ingericht, de workshoptafels waren klaar en alle potjes en lepeltjes zaten in de meeneem-zakjes. De Ladies Day kon beginnen! En dat deed het hoor… Na een rustig begin, kwamen er allemaal gezellige mensen langs onze kraam en workshop. Er zijn over de hele middag verspreid wel meer  dan 100 scrubs gemaakt!

Het allermooiste was natuurlijk dat we al deze mensen over Cre-ate konden vertellen en wat al onze plannen zijn. We hebben hele leuke gesprekken gehad, die we zeker nooit meer vergeten. En dan heb ik het nog niet eens over het enthousiasme van de mensen. Iedereen met wie we in gesprek raakten was zo enthousiast over wat we vertelden. Dat gaf ons echt een ontzettend goed gevoel en nou hebben we nog meer zin om binnenkort met onze workshops te starten (daar binnenkort meer over).

Zondagavond, met de voetjes omhoog, keken we terug op een hele leuke en gezellige dag. Het avontuur van Cre-ate is nu echt begonnen en we nemen jullie allemaal mee! Tot snel.