Morgen!

Morgen is het zo ver! Ons eerste echte evenement als Cre-ate.

We zijn de hele dag hard aan  het werk geweest en helemaal klaar voor honingScrubde Ladies Day. We hebben morgen vier natuurlijke scrubs in de aanbieding: een honing lipscrub, aarbei-vanille bodyscrub, komkommer-munt bodyscrub en een sinaasappel bodyscrub. Al deze scrubs zijn gemaakt met ingrediënten die je allemaal in je keukenkastje hebt staan of in de lokale supermarkt kan halen. Nou zul je zeggen, ben je daar nou de hele dag mee bezig geweest? Nee hoor. We hebben receptkaarten gemaakt, op wel 150 potjes stickers geplakt, bedankjes voor onze hulptroepen gemaakt, alles wat we morgen nodig hebben ingepakt en dubbel gecheckt en nog veel meer.

Zoals jullie hier boven al begrepen staan we er op de Ladies Day gelukkig niet alleen voor. We hebben de hulp ingeschakeld van familie en vriendinnen. Ook zij zullen klaar staan om jullie te woord te staan over Cre-ate en waar we morgen op de Ladies Day mee bezig zijn. We willen iedereen zo goed en gezellig mogelijk te woord kunnen staan en uitgebreid de tijd voor jullie nemen als er vragen zijn. Door deze extra hulp is dat allemaal mogelijk.

We hebben morgen ook nog een primeur voor jullie. Op instagram hebben jullie al kunnen vernemen dat we onze visitekaartjes en flyers binnen hadden. Hier zijn we erg trots op. Ze zijn helemaal zelf ontworpen door Laura en al dat harde werk is er zeker van af te zien! Wij vinden ze ontzettend gaaf en zijn heel benieuwd wat jullie er van vinden. Dus, kom morgen gezellig langs in de Marktpromenade in Wijchen (13.00-17.00 uur) en pik een van onze flyers of visitekaartjes mee!