Ladies day

Hou je ook van lekker eten, gezelligheid en kokkerellen? Zoek dan niet verder! Binnenkort kun je bij Cre-ate de leukste foodworkshops gaan volgen. Wat tijdens deze workshops vooral centraal zal staan is lekker eten, makkelijk te maken gerechten en gezelligheid. Want wie zegt dat je lang in de keuken moet staan om iets indrukwekkends op tafel te zetten? Steeds vaker hoorden we mensen om ons heen die liever geen etentjes organiseren, “omdat het altijd zo veel werk is”. Maar wij willen je dus laten zien dat het helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Een high tea verzorgen? Lekkere tapas maken? Mocktails maken? Een high bubble verzorgen? Bij Cre-ate leer je het allemaal! Dat alles natuurlijk onder het genot van een drankje en na het kokkerellen gaan we samen aan tafel om alles lekker op te peuzelen.

25 Maart staat Cre-ate op de ladies day in de Marktpromenade in Wijchen. Hier gaan we uiteraard ook met iets leuks aan de slag. Je kan de hele middag (van 13.00 tot 17.00 uur) langskomen om heerlijke zelfgemaakte scrubs te proberen en als je het aandurft kan je bij ons aan tafel aanschuiven om je eigen citroen of zwarte thee scrub te maken. Dit zijn natuurlijk niet zomaar scrubs. Alle scrubjes die je kan komen proberen of zelf maken worden helemaal gemaakt van etenswaren. Nou hoor ik je bijna denken “Etenswaren?!”. Ja, etenswaren! Wist je namelijk dat honing van nature een antibacteriële werking heeft en dat citroen er voor zorgt dat er geen collageen in je huid afgebroken wordt? Een goed beautyproduct hoeft dus niet altijd uit een tubetje of potje te komen. Wat wij persoonlijk ook heel erg fijn vinden is dat je precies weet wat er in zit, geen gekke stofjes of alcohol die je huid uitdroogt. Allemaal natuurlijke producten, die je gewoon in de dichtstbijzijnde supermarkt kan vinden.

We zouden het gezellig vinden als jullie de 25e even een kijkje komen nemen bij onze kraam en workshop.

Tot dan!

1 thought on “Ladies day